2013. július 4., csütörtök

Csokoládé fagylalt szirupos gyömbér darabokkal

Adott egy könnyű csoki fagyi. Felturbózva egy kevéssel a szirupban eltett gyömbérrel.
Pici darabokra vágtam, és összekevertem a fagylalttal. Nem épp gyerekbarát fagyi, mert a gyömbér erős, de nekik volt, másmilyen fagyi.




Csokoládé fagylalt:

500 ml tejszín
200 g tejcsokoládé

A tejszínt felmelegítem, és beletördelem a csokoládé darabokat. simára keverem. Plusz édesítés nem kell mert akkor már csak édes lesz de csokis nem nagyon. Hagyom kihűlni, majd néhány órára a hűtőbe teszem. Majd felverem, de nem túl keményre. Jól záródó, edénybe teszem és óránként átkeverem. az utolsó keverés előtt mehetnek bele a gyömbér darabok.

2 megjegyzés:

  1. Pont tegnap ettem gyömbéres fagyit fügedarabokkal...isteni volt! Így hát ebből is kérnék...;-) Küldtem mailt Neked a fázisfotókkal, remélem nem későn!

    VálaszTörlés