2013. május 8., szerda

Fehér csokoládé fagylalt - A Fagylalt napjára

Ma van a Fagylalt napja! Ezért, ma három féle fagyival, is megörvendeztetlek titeket. Ez az első. Meg kell valljam, jobban szeretem mint a normál csoki fagyit. Már többször készítettem és még sosem csalódtam.
Ennél a piténél is használtam, csak akkor áfonya örvénnyel készült. Úgy is isteni!


 Fehér csokoládé fagylalt:

2 tojás sárgája
2 dl tej
ízlés szerint cukor
2 dl tejszín
200 g fehér csokoládé

A tojás sárgáját kikeverem a cukorral (minimális kell bele, vagy egyáltalán, elég édes a csokitól) simára keverem a tejjel és sűrűre főzöm. Hozzákeverem a feldarabolt csokit és simára keverem. A csokit igazából a tejszínhez is adhatnám, úgy hogy felforralom azt. De mivel már a tojásos massza, amúgy is forró ezt felesleges munkának tartom. A tejszínt felverem, és lazán elkeverem a kihűlt tojásos krémmel. Jól záródó dobozba teszem és a fagyasztóba rakom. Óránként átkeverem. 
Nekem nem sokáig szokott a hűtőben árválkodni!


 Ha már csoki fagyi akkor megmutatom  a kedvencemet. Tücsökbogár nutellás csoki fagyijából bárhol, bármikor, bármennyit! Rengetegszer készítettem, például, ehhez a pitéhez is használtam, isteni!


4 megjegyzés:

  1. Jaj, hogy én mennyire szeretem a fagyit, főleg a csokisat...:)

    VálaszTörlés
  2. Nem is tudtam, hogy a fagylaltnak is van napja és hogy ma van! :) Nagyon guszta a fehércsoki fagyid, látszik a fotókon is, hogy milyen finom! :)

    VálaszTörlés