2013. január 2., szerda

Blogkóstoló 7. forduló - Induljon a játék !!!

Játékra invitállak benneteket! Az a megtiszteltetés ért, hogy én lehetek a 7. Blogkóstoló háziasszonya.
A stafétát Barbitól kaptam, akinek nagyon köszönöm a lehetőséget. Valljuk be, reménykedem, hogy nekem sem lesz könnyebb dolgom az összefoglaló megírásával mint neki. Az előző fordulóban már 47-en játszottunk. Jómagam, a második forduló óta, veszek részt a játékon!
A játékot 4Gyerek indította útjára. Őt követte Adél(Afraa), Trollanyu, ChefViki, Hankaa, és Barbi. El sem hiszem, én lehetek a hetedik a sorban, ami az egyik szerencse számom.
A feladat a megszokott, de azért leírom a szabályokat, az új játékosok kedvéért:

Jelentkezz a játékra, hagyj egy megjegyzést nekem, ennél a bejegyzésnél !

Én sorsolok, és közzéteszem ki, melyik blogból választhat egy vagy akár több finomságot.

Megadok egy határidőt, eddig kell nekem elküldeni, a linket és a fotót az elkészített finomságról.

Én pedig írok egy összefoglalót, hogy lássuk milyen jól is dolgoztunk, ebben a fordulóban is. Így ki is derült, hogy ki nyeri a játékot. Mindannyian, hiszen kellemesen töltöttük az időt, a böngészéssel és a finomságok elfogyasztásával.




Tehát, aki játszani szeretne az hagyjon, egy megjegyzést ennél a bejegyzésnél:

2013. január 15. -ig!

Ezt követően sorsolok, és közzéteszem a párosokat!

A kész művekről készült bejegyzést,

2013. február 27.-ig

tegyétek közzé, és küldjetek nekem róla egy linket és fotót, a bbanyucikeszitenel@gmail.com-ra.

Ha valaki hirdeti is a játékot, annak előre is köszönöm a segítségét! Remélem minél többen fogunk játszani!

52 megjegyzés:

  1. Nagyon gyors vagy:) Gratulálok a háziasszony szerephez, én jövök mindenképpen játszani:)

    VálaszTörlés
  2. Természetesen én is jönnék játszani! Köszönöm!

    VálaszTörlés
  3. Jövök én is :-), a kiválasztott recepteknek lesz valami tematikájuk??,

    VálaszTörlés
  4. Én is jövök! Nagyon gyors voltál! :)

    VálaszTörlés
  5. Én is játszok!! Nagyon várom, ki lesz a párom :)

    VálaszTörlés
  6. Én is szeretnék újra játszani! :)
    www.konyhalal.blogspot.com

    VálaszTörlés
  7. Itt vagyok Viki, nem hagylak cserben! :)

    VálaszTörlés
  8. Én is jövök, nem hagynám ki a hetediket!:)

    VálaszTörlés
  9. Itt vagyok, nem hagyom ki ezt a kört sem mert nagyon kedvelem ezt a játékot is!

    VálaszTörlés
  10. Én is itt vagyok,szeretem ezt a játékot megismerek olyan blogokat ahol még nem jártam.

    VálaszTörlés
  11. Jövök ám én is :-)! Gratulálok a háziasszonysághoz!

    VálaszTörlés
  12. Én már a legelső óta részt veszek a játékban és ki ne hagynék egy fordulót sem, így gyorsan jelentkezem a 7-re is! :)
    Boldog Új Évet kívánok Vikvi!

    VálaszTörlés
  13. Jövök! Veled játszottam először,ezt se hagynám ki:))

    VálaszTörlés
  14. Ez még csak a második napja a játéknak és máris milyen sokan vagyunk! Nagyon örülök mindenkinek :)

    VálaszTörlés
  15. Jelen!
    Úgy látom meglesz itt is a létszám, ez öröm:-)

    VálaszTörlés
  16. B.Ú.É.K. !! Sajnos két fordulóról lemaradtam, de a 3-as szám eddig szerencsét hozott, ezért jelentkezem én is! :)

    VálaszTörlés
  17. Én is jövök, én is jövök!!!!:)

    VálaszTörlés
  18. A második fordulótól vagyok én is lelkes játszótársatok. Habár az utóbbi fordulóban úgy láttam tőlem nem sikerült a játszótársamnak választania semmit azért én mégis csak jelentkeznék játékra

    VálaszTörlés
  19. Jelentkezem én is, ki nem hagynám! :)

    VálaszTörlés
  20. Szia! Jönnék én is és megfogadom, hogy nem hagyom az utolsó pillanatra az elkészítését a választott receptnek! :)

    VálaszTörlés
  21. Nagyon örülök, mindenkinek! Már nincs sok hátra és sorsolok is :)

    VálaszTörlés
  22. Jövök én is játszani. :) Várom a párom. :P

    VálaszTörlés
  23. Én is benevezek erre a körre is! :-)

    VálaszTörlés
  24. De jó, hogy jártál nálam (Köszi!), különben lehet, elfelejtem ezt a fordulót. Pedig az elsőtől részese vagyok a játéknak, nagyon élvezem:-) Tehát én is jelentkezem!

    VálaszTörlés
  25. De örülök, már nagyon, de nagyon sokan vagyunk! Mindjárt itt a kedd és lezárom a jelentkezést. Másnap már fent is lesz a sorsolás eredménye :)

    VálaszTörlés
  26. Jaj, jövök! A korábbiról sikerült lemaradnom :-(

    Jövök-jövök :-)

    VálaszTörlés
  27. Szia!
    Először, de remélem nem utoljára, csatlakoznék :) Sok sikert a szervezéshez, várom a "párom" :)

    VálaszTörlés
  28. Szia, most láttam meg ezt a lehetőséget, és szívesen csatlakoznék. Üdv: Timi

    VálaszTörlés
  29. Remélem még az utolsó pillanatban vagyok és még nem sorsoltál,tudom már 15.e van. Jönnék én is.

    VálaszTörlés