2012. szeptember 2., vasárnap

ÉS a nyertesek ...

De a legnagyobb nyertes én vagyok, hiszen, nagyon sokan játszottatok velem. Sokkal többen mint, remélni mertem. Nagyon sok gyümölcsös finomságot készítettetek, összesen 27 személytől, 30 gyümölcsös finomság receptjét kaptam.
De nem csigázlak benneteket tovább. A sorsolási bizottság, lecsökkent egy személyre, mivel legkisebbemet, nem bírtam rávenni a húzásra. Így Bencém sorsolta ki a szerencsés nyerteseket.
Íme képekben:






Tehát a nyertesek :

Rebarbara tő és fűszerek:

            Hani, az Ízemlékek blog írója

A sütipecsét és a fűszerek:

            Teller cake blog írója

Mindkettőtöknek gratulálok és küldöm az értesítést!

Mindenkinek köszönöm a játékot, holnap hozom az összefoglalót!!!!!

9 megjegyzés:

  1. Óóóó, köszönöm szépen! Nagyon örülök a nyereménynek, különösen, mert nagyon nem jellemző, hogy a szerencse rám mosolyogjon:-)! Puszi a kis segédednek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy örömet szerezhetek :) Átadom a puszit :)

      Törlés
  2. Gratulálok a nyerteseknek, és köszi a játékot, élveztem. Holnap nálam is jön a játék, remélem jössz majd Te is.

    VálaszTörlés
  3. Én erről a játékról sajnos lecsúsztam...:( De kíváncsian várom az összefoglalót, és természetesen boldog blogszülinapot! :)

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok a szerencséseknek! :)

    VálaszTörlés