2011. október 20., csütörtök

Nesquik torta

Az Uram egyik nagy kedvence, csoki és sok sok krém. De nem túl édes, és ez az előnyére válik. Az egyik kedvenc külföldi blogomról származik a recept. Palachinka régi oldalán volt megtalálható a recept, viszont erre az új oldalára még nem tette fel. Jó pár remek torta recepttel együtt.
Kicsit macerásnak mondható, mivel 3 lapot kell sütni, de megéri a fáradságot. 
Elnézést a képekért de futtában készültek, mivel a vendégek jóval korábban érkeztek a kelleténél. És a süti sem volt tökéletes, mert kicsit későn fogtam neki, az állaga nem volt az igazi. De most sok blogon láttam, bevállalom címszó alatt kicsit félresikerült sütiket. Hát akkor mondjuk ez az amit még én is bevállalok :)


Nesquik torta:

Tészta: 3 db kell belőle

2 tojásfehérje
2 ek cukor
1 1/2 ek darált dió vagy mogyoró
1/2 ek liszt
csipet só

A tojásfehérjét a sóval keményre verem. Hozzáadom a cukrot és tovább verem. Hozzáadom a lisztet és a darált mogyorót. 20 cm sütőpapíros formába öntöm, 180 fokra előmelegített sütőben 15 percig sütöm. Ezt megismétlem még kétszer.

Nesquik krém:

6 tojás sárgája
340 ml tej
3 1/2 ek liszt
3 1/2 ek + 85 g cukor
85 g vaj
70 gr nesquik kakaópor

A tojás sárgákat, a lisztet és a 3 1/2 ek cukrot összekeverem. A tejjel csomómentesre keverem. Majd megfőzőm. Állandóan keverem, nehogy rántotta legyen a vége. Amíg hűl, kikeverem a vajat a cukorral és a kakaóporral. Ha kihűlt a krém összekeverem őket, amíg szép sima krémet nem kapok. 

Második réteg:

370 ml tejszín
2 ek porcukor
100 g olvasztott csokoládé
40 g vaj

Gőzön felolvasztom a csokit a vajjal. Hagyom kicsit kihűlni, majd mindegyik tészta tetejét megkenem vele. Hagyom teljesen kihűlni. A tejszínt keményre felverem a cukorral, majd a hűtőbe teszem.

Rétegezés:

A formában a legjobb: Tészta, Nesquik krém, tejszín. ezt megismétlem kétszer. A Tetejére kakaóport szórtam. Papírból vágtam ki a formát és úgy szórtam rá.
1 éjszakát pihenjen a hűtőbe!!!!!!
Nekem ez maradt ki, ezért nem tökéletes az állaga. De nagyon finom volt :))))





6 megjegyzés:

  1. Nagyon sok finomságot készítettél mostanság, és ez a torta nagyon finom lehet. Még szerencse, hogy megosztottad velünk a receptet, na meg a képet is.:)

    Gizi voltam, reménykedem, hogy most végre sikerül, és megjelenik amit írtam.

    VálaszTörlés
  2. Bizony fincsi, ha nem is túl szép :) Igyekeztem, bár nem mind mostanában készült, sok az elmúlt év termése :)

    VálaszTörlés
  3. Ez nagyon fincsi torta. Ugyes vagy.....en is koszonom, hogy megosztottad ☺

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. Ez nagyon fincsi torta. Ugyes vagy.....en is koszonom, hogy megosztottad ☺

    VálaszTörlés
  6. Ez nagyon fincsi torta. Ugyes vagy.....en is koszonom, hogy megosztottad ☺

    VálaszTörlés