2011. október 26., szerda

Levendulás - citromkrémes bonbon csokikrémmel

Én nagyon szeretek újdonságokat kipróbálni. Nem messze tőlünk van egy kertészet, felfedeztem, hogy rengeteg levendulás dolgot készítenek. Megkérdeztem az egyik eladót, hogy étkezési célra tartanak e levendulát. Nemigen tudta, de a kolléganője rögtön jött, hogy persze Ő már készített is belőle levendula szirupot. Szuper vettem is egy csomaggal. Családom tagjai kedvesen bókoltak, na mi van már a ruhásszekrényt is megesszük? De nem baj, úgysem veszik el a kedvem. Na meg nem kell félni ez is elfogyott a másnapot nem érte meg. De azért jólesik kicsit kritizálni neki. Ami nekem nem probléma, mert úgyis én sütök, ergo az van amit én akarok.
Már régen kinéztem a Praliné Paradicsomban, a levendulás citromkrémes bonbont, viszont azt is tudtam, hogy plusz töltelék nélkül, nem csinálhatom meg mert túl tömény lesz nekünk ezért csináltam egy csokikrémet - 50 ml tejszín, felmelegítettem és 50 gr tejcsokit elkevertem benne. A burok, szintén tejcsoki. Tehát, felülre került a citromkrém alulra a csokikrém. Nem írom le a citromkrém receptjét mert egy az egyben követtem Erinacea receptjét nála megtaláljátok.


A díszítés is említésre méltó, mivel drága kicsi fiam készítette a csíkozást, majd szórta meg levendulával :) Számomra, szebben nem is készülhetett volna :)


2 megjegyzés: