2011. augusztus 29., hétfő

Tűzoltóautó torta

Az első komolyabb tortám. Ehhez már rendes festéket is rendeltem. Wiltont, pirosat, feketét és kéket (Sőregitől). Nagyon készültem rá, hiszen nagyobbik szerelmemnek Nagy B-nek készült a harmadik szülinapjára. Nagyon szereti a tűzoltókat, az autójukat, szóval mindent ami ezzel kapcsolatos. Kb. 3 hónapig tűzoltó akart lenni. A névnapi tortáján, látszik a váltás, mert hogy most paleontológus akar lenni- tudod anya én keresni akarok dínó csontokat, és tudni is akarok mindent róluk, igen dínós lett a torta is. 
Szóval a tűzoltóautó - igen vért izzadtam vele majd egész éjjel készült, hogy a szülinapjára  kész legyen.
2*8 tojásból piskótát készítettem félbe vágtam, majd hosszában is így kaptam 8 téglalapot. Megkentem a dobostorta krémjével, hűlni hagytam, bevontam és díszítettem. Egész jó lett, nagyon örült neki a gyerkőcöm :)








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése