2011. augusztus 29., hétfő

Őszibarackos - feketeszedres cobler

Egy új kedvenc. Nagyon megszerettem a coblert, csak beledobálom ami kell, ugrás a sütőbe és én máris eszem a finom gyümölcsös sütit!
Az sem baj ha kanalazni kell :)


Őszibarackos - feketeszedres cobler:

30 dkg liszt
10 dkg cukor + a tetejére (lehetőleg barna cukor legyen)
1 csomag sütőpor
10 dkg vaj
1 tojás
1,5 dl tejszín  (én 2 dl tejszínt tettem bele, ennek arányában növeltem a többi összetevőt, mert nagy volt a jénaim)
60-80 dkg gyümölcs (attól függ milyen)
2 ek étkezési keményítő
3-5 kanál cukor (én pl. a piszkéshez többet raktam lásd: következő bejegyzés)
1-2 csomag vaníliás cukor

A jénaiba, vagy sütőtálba beleteszem a feldarabolt gyümölcsöket, megszórom az étkezési keményítővel és a cukorral.
A tésztát kikeverem, olyanra, hogy jól gombócólható legyen.
A tésztát a gyümölcsök tetejére gombócólom és megszórom cukorral.
180 fokra előmelegített sütőbe teszem és 30-40 percig sütöm.

Hűlni hagyom, ha kibírom, kanállal kiszedem tányérokra és már lehet is enni.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése