2011. augusztus 25., csütörtök

Cseresznyés Pavlova

A Pavlovára akkor bukkantam amikor, Nigellat néztem a tv-ben. Rögtön megtetszett. Ropogós, krémes, gyümölcsös. Isteni kombináció. Szétnéztem a neten és Nigella receptje is megvolt úgyhogy nekiláttam.
Kicsit nagyra sikeredett és tört is de elsőre nem lett rossz és a cseresznyével nagyon finom volt :)
Kakaósat készítettem és egy maradék csokinyuszi felét is beletördeltem. Délelőtt szedtem egy jó adag cseresznyét az került a tetejére :)


Cseresznyés Pavlova

6 tojásfehérje
pici só
1 tk étkezési keményítő
25 dkg cukor
1 tk vanília
1 tk balzsamecet
5 dl tejszín
gyümölcs (savanykás)
2 ek kakaópor
apróra darabolt csokoládé

A sütőt  180fokra előmelegítem. A fehérjét elkezdem felverni előtte hozzáadom a sót, majd kanalanként a cukrot. Ha már jó kemény a hab rászitálom a kakaót és az étkezési keményítőt. Óvatosan elkeverem és rálocsolom az ecetet, a vaníliát és a darabolt csokit. Sütőpapíros tepsire teszem kb. 20 cm - es körben. Mielőtt beteszem a sütőt leveszem 140 fokra és 1 órát szikkasztom. Hagyom kihűlni, átteszem egy tortatálra. Felverem a tejszínhabot és ráhalmozom. Kimagozom a friss cseresznyét, szépen megszórom vele és nem spórolok :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése